1. რა ტერიტორიაზე ხორციელდება პროდუქციის მიწოდება?
პროდუქციის მიწოდება ხორციელდება მხოლოდ თბილისის მასშტაბით, გარდა ქალაქგარეთ მდებარე ლოკაციებისა – კიკეთი, კოჯორი, წავკისი, შინდისი, ტაბახმელა, ოქროყანა და ა.შ.
 
 
  1. თბილისის გარდა ხდება თუ არა პროდუქციის მიწოდება სხვა ქალაქებში/რეგიონებში?
არა.  სხვა ლოკაციებზე გარდა ზემოაღნიშნულისა ამ ეტაპზე შეკვეთების მიწოდება არ ხორციელდება.
 
  1. რა ღირს პროდუქციის მიწოდება?
პროდუქციის მიწოდება თბილისის ნებისმიერ წერტილში ღირს 5 ლარი.
 სამომავლოდ ტარიფის  დაანგარიშება მოხდება ავტომატურ რეჟიმში, მომხმარებლის ლოკაციის და პროდუქციის წონის მიხედვით.
 
  1. შევიძინე პროდუქცია. როდის მივიღებ ჩემს შეკვეთას?
გთხოვთ გადახედოთ ქვემომდებარე გრაფიკს:
#
შეკვეთის განთავსების დღე
როდის მივიღებ შეკვეთას?
1
ორშაბათი
სამშაბათს
2
სამშაბათი
ოთხშაბათს
3
ოთხშაბათი
ხუთშაბათს
4
ხუთშაბათი
პარასკევს
5
პარასკევი
ორშაბათს
6
შაბათი
ორშაბათს
7
კვირა
ორშაბათს
*** შენიშვნა: ქვეყანაში შექმნილი საგანგებო ვითარებიდან გამომდინარე, თქვენი შეკვეთა შესაძლოა მიიღოთ  24 საათის დაგვიანებით.
 
  1. შეკვეთა განვათავსე პარასკევს, შაბათს ან კვირას, როდის მივიღებ?
პარასკევს, შაბათს და კვირას განთავსებულ შეკვეთას მიიღებთ მომდევნო სამუშაო დღეს, ანუ ორშაბათს.
 
 
  1. შემიძლია თუ არა შეძენილი პროდუქციის უკან დაბრუნება?
შეძენილი პროდუქციის უკან დაბრუნება შესაძლებელია მიწოდებიდან 3 დღის განმავლობაში. დეტალებისათვის დაუკავშირდით მაღაზიას ტელეფონის ნომერზე: 
555 00 89 96
გაითვალისწინეთ რომ გახსნილი შეფუთვების და მომხმარებლის მიერ დაზიანებული პროდუქციის უკან დაბრუნება არ ხდება.
 
 
  1. როგორ მოვიქცე თუ მაქვს დამატებითი კითხვები ან პრობლემა შეკვეთის განთავსებასთან დაკავშირებით?
იმ შემთხვევაში თუ გაქვთ დამატებითი კითხვები ან პრობლემა შეკვეთის განთავსებასთან დაკავშირებით, დაგვიკავშირდით  მაღაზიის ტელეფონის ნომერზე:
555 00 89 96